Senior könyvelő állásajánlat

Könyvelési üzletágunkba keresünk munkatársat, ahol különböző iparágakból érkező szakmai érdekességekkel találkozhatsz, miközben hosszú távon, stabil környezetben dolgozhatsz.

Tapasztalatodat felhasználva önálló megoldásokat próbálhatsz ki egy támogató közegben és a tudásodat is megoszthatod a lelkes juniorokkal.

Jelentkezem

Miért lehet neked izgalmas ez a lehetőség?

Mert kíváncsiak vagyunk a véleményedre, nyitottak vagyunk a kreatív ötletekre, újdonságokra és megbecsüljük a munkatársainkat.

Nem vagyunk multi cég, mégis nagy ügyfelekkel, érdekes számviteli esetekkel foglalkozunk.

Kellemes környezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz.


Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Senior könyvelőként elsődleges feladatod lesz a könyvelési feladatok szervezése, delegálása az asszisztensek felé. Közel 50 cég van a portfóliónkban, zömében KKV, néhány multi különböző iparágakban.

Seniorként nem foglalkozol rögzítési feladatokkal, az asszisztensek által elkészített adatimport fájlok ellenőrzésében, a kontrollpontok kialakításában számítunk a tapasztalatodra.

A havi és negyedéves riportok és adóbevallások készítését, az éves zárások és vegyes könyvelési bizonylatok elkészítését is rád bízzuk.

Az ügyfelekkel nagyrészt angolul kommunikálunk, elsősorban írásban ugyan, de előfordulnak szóbeli egyeztetések is. Ha szóban nem vagy magabiztos, de vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor jelentkezz bátran! Fontosnak tartjuk a jó munkakapcsolat kialakítását és fenntartását az ügyfeleinkkel.

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 15 évben egy ügyfelet sem vesztettünk el a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kifogás miatt.

A jövőben is erre törekszünk, ebben rád is számítunk! Közvetlen felettesed a könyvelési üzletág vezetője lesz, aki nyitott a kreatív megoldásokra és újításokra, de ha igényled, mentorként segíti a szakmai fejlődésedet.

Jelentkezem

Milyen a leendő csapatod?

A csapat jókedvű és összetartó. Korosztályban a frissen végzett egyetemistától a fiatalos ötvenesig mindenki megtalálható, jelenleg tizenketten vagyunk.
 
A könyvelés csapat vezetőjének fontos, hogy a munkatársak jól érezzék magukat és jó legyen a hangulat a csapatban.

A célunk, hogy az ügyfelek számlái mindig rendben le legyenek könyvelve, és az ügyfelek kérdéseit maradéktalanul megválaszoljuk.

A munka mellett szeretünk lazulni is, évente több alkalommal tartunk csapatépítő programokat.

 

Mi történik, miután jelentkezel?

Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 20-30 perces beszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.

A következő lépés egy kb. 60 perces személyes találkozó az irodában, ahol a könyvelési üzletág vezetőjével és a HR-rel találkozol, és lesz lehetőséged megnézni az irodát és a környezetet.

Ha bármilyen kérdésed lenne a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, keresd bátran Berczi Annamária Senior HR Generalistát a berczi.annamaria@pkf.hu e-mail címen.

Jelentkezem

Mi fog történni veled az első 3 hónapban?

Az első napodon bemutatunk mindenkinek a csapatból. A könyvelés üzletág vezetőjével megbeszélitek, hogy milyen cégeken, kikkel fogsz dolgozni.

Az első napokban megismertetünk a könyvelő programmal videófelvételes oktatóanyag és munkatársi összefoglaló segítségével, a vezető tart neked egy tréninget a cégspecifikus dolgokról, a munkavégzés folyamatairól, valamint az ügyfeleknek is bemutatunk.

A próbaidőd alatt több visszajelzés beszélgetésre is számíthatsz a vezetővel, a HR-es kolléganővel, ahol a te véleményedre is kíváncsiak vagyunk, fontos nekünk, hogy jól érezd magad nálunk.

Ami nehézség lehet

A nemzetközi ügyfelek gyakran nincsenek tisztában a magyar jogszabályokkal, sok kérdésük van, ezek megválaszolása tőled is türelmet és odafigyelést igényel.

A nemzetközi anyavállalattal rendelkező ügyfelek többsége a konszolidáció miatt januári éves zárást igényel, emiatt az év elején a munkaleterhelés magasabb az átlaghoz képest.

 

Ami még felmerülhet benned

1Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?
Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.
2Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?
Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.
3Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?
Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.
4Van dress code?
Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.
5Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?
Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Szimpatikus volt, amit olvastál rólunk? Akkor jelentkezz még ma!

Minden pályázót 1 héten belül értesítünk. Kattints az ’Apply for This Job’ gombra az alábbi linken, add meg a neved, az elérhetőségedet, töltsd fel az önéletrajzodat, és készen is vagy!

Jelentkezem

Fekete Anett és a könyvelés csapata