Semi-senior könyvelő állásajánlat

Továbblépnél a következő szintre, de még szükséged lenne szakmai és vezetői ismereteid bővítésére?

Könyvelési üzletágunkba keresünk medior szintű munkatársat, ahol érdekes, komplexebb számviteli esetekkel szerezhetsz tapasztalatot, miközben hosszútávon, stabil környezetben dolgozhatsz.

Tapasztalaidat felhasználva önálló megoldásokat próbálhatsz ki egy támogató közegben és az asszisztensekkel történő közös munka során megalapozhatod a senior szinthez szükséges vezetői képességeket is.

Jelentkezem

Miért lehet neked izgalmas ez a lehetőség?

Mert nálunk valódi, kihívásokat jelentő szakmai érdekességekkel találkozhatsz, amelyek a fejlődésedet támogatják, és segítik a következő szintre való lépésedet.

Kíváncsiak vagyunk a véleményedre, nyitottak vagyunk a kreatív ötletekre, újdonságokra és megbecsüljük a munkatársainkat.

Nem vagyunk multi cég, mégis nagy ügyfelekkel, érdekes számviteli esetekkel foglalkozunk. Kellemes környezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz.


Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Semi-seniorként lényegesen kevesebb rögzítői típusú munkád lesz. A munkavégzés struktúrált; gondolkodtatóbb és komplexebb számviteli feladatokkal fogsz találkozni. Több, mint 50 cég van a portfóliónkban, zömében KKV, nemzetközi ügyfelek leányvállalatai, néhány multi különböző iparágakban.

Tapasztalt senior könyvelőkkel fogsz közvetlenül együtt dolgozni, akik mentorként segítik a szakmai fejlődésedet.

A havi és negyedéves riportok és adóbevallások készítésében, éves zárásokban aktívan részt vehetsz és a vegyes könyvelési bizonylatok elkészítését is rád bízzuk.

Asszisztensi feladatok hatékony delegálásában, az asszisztensek munkájának szervezésében és ellenőrzésében is számítunk rád seniori, manageri támogatás mellett.

Feladataid között előfordulhatnak rögzítői feladatok is, ami segít abban, hogy rutinosan kezeld a könyvelőprogramot és jobban tudd támogatni az asszisztenseket.

Közreműködhetsz különböző, a hatékonyságot megcélzó folyamatfejlesztési projektekben, amelyek által a szakmai fejlődés mellett egyéb kompetenciákra is szert tehetsz.

Az ügyfelekkel nagyrészt angolul kommunikálunk, elsősorban írásban ugyan, de előfordulnak szóbeli egyeztetések is. Ha szóban nem vagy magabiztos, viszont fejlesztenéd tudásodat, jelentkezz bátran!

Fontosnak tartjuk a jó munkakapcsolat kialakítását és fenntartását az ügyfeleinkkel. Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 15 évben egy ügyfelet sem vesztettünk el a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kifogás miatt. A jövőben is erre törekszünk, ebben rád is számítunk!

Jelentkezem

Milyen a leendő csapatod?

A csapat jókedvű és összetartó. Korosztályban a frissen végzett egyetemistától a fiatalos ötvenesig mindenki megtalálható, jelenleg tizenhatan vagyunk.

A könyvelés csapat vezetőjének fontos, hogy a munkatársak jól érezzék magukat és jó legyen a hangulat a csapatban.

A célunk, hogy az ügyfelek számlái mindig rendben le legyenek könyvelve és hogy az ügyfelek kérdéseit maradéktalanul megválaszoljuk.

A munka mellett szeretünk lazulni is, évente több alkalommal tartunk csapatépítő programokat.

Mi történik, miután jelentkezel?

Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 20-30 perces beszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.

A következő lépés egy kb. 60 perces személyes találkozó az irodában, ahol a könyvelési üzletág vezetőjével és a HR-rel találkozol, és lesz lehetőséged megnézni az irodát és a környezetet.

Ha bármilyen kérdésed lenne a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, keresd bátran Berczi Annamária Senior HR Generalistát a berczi.annamaria@pkf.hu e-mail címen.

Jelentkezem

Mi fog történni veled az első 3 hónapban?

Az első napodon bemutatunk mindenkinek a csapatból. A könyvelés üzletág vezetőjével és a kijelölt senior munkatárssal megbeszélitek, hogy milyen cégeken, kikkel fogsz dolgozni.

Az első napokban megismertetünk a könyvelő programmal videófelvételes oktatóanyag és munkatársi összefoglaló segítségével, a vezető tart neked egy tréninget a cégspecifikus dolgokról, a munkavégzés folyamatairól, valamint az ügyfeleknek is bemutatunk.

A próbaidőd alatt több visszajelzés beszélgetésre is számíthatsz a vezetővel, a HR-es kolléganővel, ahol a te véleményedre is kíváncsiak vagyunk, fontos nekünk, hogy jól érezd magad nálunk.

Ami nehézség lehet:

A nemzetközi ügyfelek gyakran nincsenek tisztában a magyar jogszabályokkal, sok kérdésük van, ezek megválaszolása tőled is türelmet és odafigyelést igényel.

A nemzetközi anyavállalattal rendelkező ügyfelek többsége a konszolidáció miatt januári éves zárást igényel, emiatt az év elején a munkaleterhelés magasabb az átlaghoz képest.

 

Ami még felmerülhet benned

1Jelenlegi pozícióm szerint junior könyvelő vagyok, jelentkezhetek a lehetőségre?
Természetesen, ha úgy érzed, hogy a tudásod már meghaladta az asszisztensi/juniori szintet és szeretnél tovább lépni, fejlődni, szívesen látunk!
2Bérszámfejtéssel is kell majd foglalkoznom?
Nem, a bérszámfejtést külön csapat végzi, a bérszámfejtéssel kapcsolatos könyvelés tartozik a csapatunkhoz.
3Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?
Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak. A folyamatfejlesztés projektek előrehaladtával tervezzük a home office napok számának emelését.
4Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?
Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.
5Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?
Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.
6Van dress code?
Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Szimpatikus volt, amit olvastál rólunk? Akkor jelentkezz még ma!

Minden pályázót rövid időn belül értesítünk.

Kattints az ’Apply for This Job’ gombra az alábbi linken, add meg a neved, az elérhetőségedet, töltsd fel az önéletrajzodat és készen is vagy!

Jelentkezem

Fekete Anett és a könyvelés csapata