Junior könyvvizsgáló állásajánlat

Audit üzletágunkba keresünk munkatársat, ahol innovatív könyvvizsgálati megoldásokkal találkozhatsz, és a tapasztalt könyvvizsgálóinktól tanulva napról napra fejlődhetsz.

Csapatunk szívesen megosztja tudását veled és betekinthetsz a hazai és a nemzetközi könyvvizsgálatokba is. Olyan helyekre juthatsz el, ahová hétköznapi ember nem jut be!

Jelentkezem

Miért lehet neked izgalmas ez a lehetőség?

Mert nálunk megismerheted a szakma alapjait, hasznos és valós gyakorlati tudásra tehetsz szert. A kötelező magyar könyvvizsgálat mellett a könyvvizsgálati szolgáltatások teljes palettáját végezzük, így lehetőséget kapsz, hogy a számviteli törvény által előírt könyvvizsgálat mellet fokozatosan megismerkedj és gyakorlatban tanulhasd meg az IFRS-t, a nemzetközi cégcsoportok könyvvizsgálati sajátosságait.

Nem vagyunk multi cég, mégis változatos és nagy ügyfelekkel, érdekes könyvvizsgálati esetekkel foglalkozunk, követve a nemzetközi trendeket, módszertanokat.

Kellemes környezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz.


Mire számíthatsz, ha csatlakozol a csapatunkhoz?

Junior könyvvizsgálóként elsődleges feladatod lesz a könyvvizsgálati munkapapírok előkészítése, a beérkezett anyagok nyomon követése és az utómunkálatok elvégzése. Ezek során biztos alaptudásra tehetsz szert, átláthatod az összefüggéseket.

A főkönyvvel kapcsolatos dokumentációk beszerzése, az ezekhez kapcsolódó vizsgálatok elvégzése és az ügyféllel történő egyeztetés fontos része az audit folyamatának, ebben számítunk rád, természetesen a szükséges támogatást megadjuk hozzá.

A számviteli és ügyviteli folyamatok, rendszerek tesztelése is a mindennapjaid része lesz, ezáltal az elméleti tudásodat gyakorlatba ültetheted át.

Részt veszel leltározásokon az ügyfeleknél, így közvetlenül betekintést nyerhetsz a különböző vállalatok/iparágak napi működésébe.

Saját mentort kapsz, akihez mindig fordulhatsz, ha elakadsz egy szakmai kérdésben vagy olyan feladattal találkozol, amiben még nincs tapasztalatod. Nem dobunk a mélyvízbe, a mentorod segít eligazodni a szakmai útvesztőkben, nem engedi el a kezed a betanulás időszaka után sem. Csapatban dolgozunk, egy-egy projekt során tapasztalt vezető kollégák is segíti a munkádat, illetve az adott terület szakértőjéhez is fordulhatsz.

Elsősorban angol nyelvű számlákkal és szerződésekkel találkozol, ezek feldolgozásához, valamint az angol nyelvű szoftver és levelezés megértéséhez szükség van alapszintű angol nyelvtudásra. Ha ezekkel elboldogulsz írásban, jelentkezz bátran!

Jelentkezem

Milyen a leendő csapatod?

A csapat jókedvű és összetartó. Korosztályban a még egyetemi tanulmányait folytató lelkes pályakezdőtől a fiatalos negyvenesig mindenki megtalálható, jelenleg tizenketten vagyunk.

Az audit csapat vezetői tiszteletben tartják a magánélet fontosságát és azon dolgoznak, hogy hosszútávon is élhető munkakörnyezetet teremtsenek.

A célunk, hogy a könyvvizsgálat pontosan és határidőre elkészüljön, valamint, hogy az ügyfelek kérdéseit maradéktalanul megválaszoljuk. Ennek érdekében gyakran működünk együtt az adótanácsadó kollégákkal is.

A munka mellett szeretünk lazulni is, évente több alkalommal tartunk csapatépítő programokat.

 

Mi történik, miután jelentkezel?

Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 20-30 perces beszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről.

A következő lépés egy kb. 60 perces személyes találkozó az irodában, ahol a könyvvizsgálat üzletág vezetőjével és egy audit managerrel találkozol, és lesz lehetőséged megnézni az irodát és a környezetet.

Ha bármilyen kérdésed lenne a kiválasztási folyamattal kapcsolatban, keresd bátran Berczi Annamária Senior HR Generalistát a berczi.annamaria@pkf.hu e-mail címen.

Jelentkezem

Mi fog történni veled az első 3 hónapban?

Az első napodon bemutatunk mindenkinek a csapatból és megismerkedhetsz azokkal cégekkel, amelyeken dolgozni fogsz.

Betanítással, tréninggel indulunk, megismerkedsz a szoftverekkel, amiket használunk és a módszertanunkkal.

Nem engedjük el a kezed az első ügyfeles munkánál sem, a felettesed végig mentorál és segít a helyszínen is. Nem kell egyedül megjelenned ügyfélnél, tudsz kérdezni a többi juniortól, vagy a feletteseidtől is. A kijelölt mentorod pedig folyamatosan segít az utadon.

A próbaidőd alatt több visszajelzés beszélgetésre is számíthatsz a vezetővel, a HR-es kolléganővel, ahol a te véleményedre is kíváncsiak vagyunk, fontos nekünk, hogy jól érezd magad nálunk.

Ami nehézség lehet

A nemzetközi ügyfelek gyakran nincsenek tisztában a magyar jogszabályokkal, sok kérdésük van, ezek megválaszolása tőled is türelmet és odafigyelést igényel.

A könyvvizsgálati szakma szezonális, nyáron elsősorban a módszertanunkat fejlesztjük, ősszel az elő-auditok kapcsán az ügyfelekkel egyeztetünk, januártól május végéig az audit szezonnal arányosan magasabb a leterheltség, viszont a befektetett plusz munkát anyagilag kompenzáljuk.

 

Ami még felmerülhet benned

1Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?
A technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést. Beosztástól függően hetente általában 1-2 napot home office-ban, a többit az irodában vagy szezonban az ügyfélnél töltünk. Ha elintéznivalód akad, vagy orvoshoz kell menned, megoldjuk, rugalmasak vagyunk.
2Szeretném folytatni a tanulmányaimat, ez megoldható?
Természetesen, jelenleg is több munkatársunk képzi magát. A szakmai tanulmányokat anyagilag és időben is támogatjuk, valamint a gyakorlati kérdésekben, szakdolgozat írásban is segítünk.
3Vannak vidéki ügyfelek?
Ügyfeleink többsége Budapesten, illetve az agglomerációban található, de vannak vidéki ügyfelek is. Jellemzően havonta 2-3 napot töltünk vidéken, ilyenkor szállodában alszunk és autóval vagy vonattal utazunk közösen.
4Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?
Igen, az ügyfelekkel szóban a senior kollégák tárgyalnak, a bejövő kéréseket kell megértened angolul. A PKF által kínált heti szakmai angolórákon lesz lehetőséged felhozni a szóbeli tudásodat magasabb szintre.
5Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?
Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban. Ha két keréken érkeznél, az udvaron biztonságban tudhatod a kerékpárodat.
6Van dress code?
Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Ügyfél látogatás esetén a dress code business casual, de ezekről mindig előzetesen értesítünk.

Szimpatikus volt, amit olvastál rólunk? Akkor jelentkezz még ma!

Minden pályázót 1 héten belül értesítünk. Kattints az ’Apply for This Job’ gombra az alábbi linken, add meg a neved, az elérhetőségedet, töltsd fel az önéletrajzodat, és készen is vagy!

Jelentkezem

Pataki György és az Audit csapat