Hogyan zajlik az ügyfél-onboarding a PKF Hungary-nél?
Az ügyfél belépése előre megtervezett lépések mentén történik: először megismerjük [...]
Az ügyfél belépése előre megtervezett lépések mentén történik: először megismerjük [...]
A meglévő szolgáltatási csomag igény szerint bővíthető további területekkel, például [...]
Igen, proaktívan javaslatokat teszünk a legális adóoptimalizálási lehetőségekre.
Igen, képviseljük ügyfeleinket és teljes körű szakmai támogatást nyújtunk az [...]
Szolgáltatásaink minőségét szigorú belső ellenőrzés és a PKF nemzetközi minőségbiztosítási [...]
Rendszeres emlékeztetőkkel, ellenőrzési pontokkal és folyamatos kommunikációval figyeljük a határidőket.
Ez késedelmet okozhat a könyvelésben és bevallásban. Mindig jelezzük az [...]
Általánosságban havonta ÁFA, évente társasági adó és iparűzési adó bevallás, [...]
Igen, modern rendszereket használunk a bizonylatok feltöltésére és az adatok [...]
Elektronikusan, egy erre a folyamatra optimalizált, biztonságos és felhasználóbarát csatornán [...]
Minden ügyfélnek dedikált kapcsolattartója van, aki elérhető telefonon, e-mailben és [...]