Jelentkezés
Semi-senior könyvelő pozícióra
Pozíció
Tovább lépnél a következő szintre, de még szükséged lenne szakmai és vezetői ismereteid bővítésére? Fontosnak tartjuk a jó munkakapcsolat kialakítását és fenntartását az ügyfeleinkkel. Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 15 évben egy ügyfelet sem vesztettünk el a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kifogás miatt. A jövőben is erre törekszünk, ebben rád is számítunk! Cégünk folyamatosan növekszik és jelenleg munkatársat keresünk könyvelési üzletágunkba, ahol különböző iparágakból érkező szakmai érdekességekkel találkozhatsz, miközben hosszútávon, stabil környezetben dolgozhatsz.
Erre számíts
Miért lehet neked izgalmas ez a lehetőség? • támogatunk a szakmai fejlődésedben • tapasztalt senior könyvelő mentoroktól közvetlenül tanulhatsz • nagy ügyfelekkel, érdekes számviteli esetekkel foglalkozhatsz • támogató közegben dolgozhatsz, összetartó csapatban • magas szintű szakmaiság mellett családias a hangulat • innovatív könyvelési megoldásokat próbálhatsz ki • asszisztenseket koordinálhatsz • kellemes irodai környezetben dolgozhatsz, jó tömegközlekedéssel és ingyenes parkolással • hetente 2 napot home office-ban tölthetsz
Mi lesz a feladatod?
Csapatunk tagjaként az alábbi feladatokban számítunk Rád: • a könyvelési feladatokat szervezed, delegálod az asszisztensek felé • komplexebb számviteli kérdéseket oldasz meg strukturált munkavégzésben • közreműködsz a havi és negyedéves riportok és adóbevallások, valamint az éves zárások elkészítésében • vegyes könyvelési bizonylatokat készítesz • egyeztetsz az ügyfelekkel
Precizitás, fejlődés
Mikor érdemes erre a lehetőségre jelentkezned? • Ha már nem csak rögzítési feladatokra vágysz , hanem kamatoztatni szeretnéd az eddig megszerzett szakmai tudásodat az ügyfelek magasabb szintű szakmai támogatása során • Ha rendelkezel 2-3 év releváns szakmai tapasztalattal, és szeretnéd tovább fejleszteni saját és a kollégák számviteli tudását. • Ha az MS Oce-t és főleg az Excelt magabiztosan kezeled. • Készítettél már ÁFA bevallást önállóan. • Részt vettél már zárási munkában, reportingban. • Magabiztosan kommunikálsz az ügyfelekkel magyar és angol nyelven • Ha korábban szolgáltatói oldalon dolgoztál, ami előny és nem feltétel Ami még felmerülhet benned Jelenlegi pozícióm szerint junior könyvelő vagyok, jelentkezhetek a lehetőségre? Természetesen, ha úgy érzed, hogy a tudásod már meghaladta az asszisztensi/juniori szintet és szeretnél tovább lépni, fejlődni, szívesen látunk!
Mit kínálunk számodra? • Teljesítményorientált motivációs rendszer • Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Szakmai nyelvtanulás támogatása • Home Oce lehetőség Mi történik, miután jelentkezel? A Jelentkezem gombra kattintva átirányítunk a saját felületünkre, ahol csupán az elérhetőségedet és az önéletrajzodat kell megadnod. Amennyiben relevánsnak tartjuk a szakmai hátteredet, felvesszük veled a kapcsolatot és egy 20-30 perces beszélgetés keretében többet is megtudhatsz a pozícióról és a cégről. A következő lépés egy 15 perces szakmai teszt, amelyen, ha megfelelsz azt egy kb. 60 perces személyes találkozóköveti az irodában, ahol a könyvelési üzletág vezetőjével és a HR-rel találkozol, és lesz lehetőséged megnézni az irodát és a környezetet.
Gyakori kérdések
Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.
Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.
Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.
Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.
Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.