Jelentkezés

Könyvelő asszisztens & Könyvelő pozícióra

Pozíció

Felelősségteljes munka egy barátságos, támogató csapatban – nemzetközi háttérrel, zöldövezeti nyugalomban.

📍 Pasarét, zöldövezet, kert, jó levegő
🏡 Heti 2 nap home office – péntek mindig otthonról
💡 AI-t használunk, nem gépiesítünk – amit a szoftver elintéz, azt nem rád bízzuk

Téged keresünk, ha bármelyik pontban magadra ismersz:

  • Kezdőként keresed az első könyvelési munkádat, de már rögzítettél számlákat, érted az alapfogalmakat és pontosan dolgozol.
  • Adminisztrációs háttérrel pályát váltanál, már folyamatban vannak tanulmányaid könyvelési területen és lenne kedved komolyabban beletanulni a könyvelésbe.
  • Tapasztaltabb könyvelő vagy, és szeretnéd, ha valóban elismernék a tudásodat – nemcsak a ledolgozott éveket.

Erre számíts

Szakmai mentorálás és közvetlen vezetés, automatikus rendszerek, AI-eszközök – modern szemlélet, kertvárosi iroda, ingyenes parkolás, támogató csapat, előrelépési lehetőség a teljesítményed alapján, tanulmányi szabadság szakirány esetén, laptop, mobil, heti 2 nap home office, szakmai tréningek

Mi lesz a feladatod?

🟦 Könyvelő asszisztensi szinten:

Számlák és banki kivonatok rögzítése, adatimport előkészítése KSH, MNB adatszolgáltatásokhoz adatok összegyűjtése Áfa-bevallások előkészítésében való részvétel Riportok, kimutatások készítése mentori támogatással Tanulás és szakmai fejlődés a mindennapi feladatokon keresztül

🟧 Könyvelői szinten:

Komplex számviteli kérdések megoldása, teljes körű könyvelés Közreműködés a havi és negyedéves riportok és adóbevallások, valamint az éves zárások elkészítésében vegyes könyvelési bizonylatokat készítése Ügyfélkapcsolattartás

Precizitás, fejlődés

Csatlakozz hozzánk, ha:

Pénzügyi tanulmányok mellett dolgoznál, vagy már minimum 2-3 éve a szakmában vagy, és készen állsz tovább lépni. Ha precíz és tanulni vágyó vagy, esetleg már tanítanál másokat is.

Nem kell választanod – a szakmai szintedhez igazítjuk a feladatokat. Jelentkezz, és beszéljük meg, hol tartasz most!

Ha még fontolgatod a jelentkezést, kövess minket social median, mert sok hasznos infót osztunk meg!

Gyakori kérdések

Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?2024-11-07T17:35:28+01:00

Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Van dress code?2024-11-07T17:35:14+01:00

Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?2024-11-07T17:34:54+01:00

Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.

Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?2024-11-07T17:34:35+01:00

Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.

Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?2024-11-07T17:34:18+01:00

Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.

Go to Top