Jelentkezés

Könyvelő asszisztens & Könyvelő pozícióra

Pozíció

Felelősségteljes munka egy barátságos, támogató csapatban – nemzetközi háttérrel, zöldövezeti nyugalomban.

📍 Pasarét, zöldövezet, kert, jó levegő
🏡 Heti 2 nap home office – péntek mindig otthonról
💡 AI-t használunk, nem gépiesítünk – amit a szoftver elintéz, azt nem rád bízzuk

Téged keresünk, ha bármelyik pontban magadra ismersz:

  • Kezdőként keresed az első könyvelési munkádat, de már rögzítettél számlákat, érted az alapfogalmakat és pontosan dolgozol.
  • Adminisztrációs háttérrel pályát váltanál, már folyamatban vannak tanulmányaid könyvelési területen és lenne kedved komolyabban beletanulni a könyvelésbe.
  • Tapasztaltabb könyvelő vagy, és szeretnéd, ha valóban elismernék a tudásodat – nemcsak a ledolgozott éveket.

Erre számíts

Szakmai mentorálás és közvetlen vezetés, automatikus rendszerek, AI-eszközök – modern szemlélet, kertvárosi iroda, ingyenes parkolás, támogató csapat, előrelépési lehetőség a teljesítményed alapján, tanulmányi szabadság szakirány esetén, laptop, mobil, heti 2 nap home office, szakmai tréningek

Mi lesz a feladatod?

🟦 Könyvelő asszisztensi szinten:

Számlák és banki kivonatok rögzítése, adatimport előkészítése KSH, MNB adatszolgáltatásokhoz adatok összegyűjtése Áfa-bevallások előkészítésében való részvétel Riportok, kimutatások készítése mentori támogatással Tanulás és szakmai fejlődés a mindennapi feladatokon keresztül

🟧 Könyvelői szinten:

Komplex számviteli kérdések megoldása, teljes körű könyvelés Közreműködés a havi és negyedéves riportok és adóbevallások, valamint az éves zárások elkészítésében vegyes könyvelési bizonylatokat készítése Ügyfélkapcsolattartás

Precizitás, fejlődés

Csatlakozz hozzánk, ha:

Pénzügyi tanulmányok mellett dolgoznál, vagy már minimum 2-3 éve a szakmában vagy, és készen állsz tovább lépni. Ha precíz és tanulni vágyó vagy, esetleg már tanítanál másokat is. Fontos, hogy légy tapasztalt Excelben, és legalább alapszinten beszélj angolul.

Nem kell választanod – a szakmai szintedhez igazítjuk a feladatokat. Jelentkezz, és beszéljük meg, hol tartasz most!

Ha még fontolgatod a jelentkezést, kövess minket social median, mert sok hasznos infót osztunk meg!

Gyakori kérdések

Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?2024-11-07T17:35:28+01:00

Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Van dress code?2024-11-07T17:35:14+01:00

Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?2024-11-07T17:34:54+01:00

Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.

Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?2024-11-07T17:34:35+01:00

Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.

Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?2024-11-07T17:34:18+01:00

Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.

Go to Top