Jelentkezés

Junior könyvvizsgáló pozícióra

Pozíció

Junior könyvvizsgálóként elsődleges feladatod lesz a könyvvizsgálati munkapapírok előkészítése, a beérkezett anyagok nyomon követése és az utómunkálatok elvégzése. Ezek során biztos alaptudásra tehetsz szert, átláthatod az összefüggéseket.

A főkönyvvel kapcsolatos dokumentációk beszerzése, az ezekhez kapcsolódó vizsgálatok elvégzése és az ügyféllel történő egyeztetés fontos része az audit folyamatának, ebben számítunk rád, természetesen a szükséges támogatást megadjuk hozzá.

A számviteli és ügyviteli folyamatok, rendszerek tesztelése is a mindennapjaid része lesz, ezáltal az elméleti tudásodat gyakorlatba ültetheted át.

Erre számíts

Nálunk megismerheted a szakma alapjait, hasznos és valós gyakorlati tudásra tehetsz szert.

A kötelező magyar könyvvizsgálat mellett a könyvvizsgálati szolgáltatások teljes palettáját végezzük, így lehetőséget kapsz, hogy a számviteli törvény által előírt könyvvizsgálat mellet fokozatosan megismerkedj és gyakorlatban tanulhasd meg az IFRS-t, a nemzetközi cégcsoportok könyvvizsgálati sajátosságait.

Nem vagyunk multi cég, mégis változatos és nagy ügyfelekkel, érdekes könyvvizsgálati esetekkel foglalkozunk, követve a nemzetközi trendeket, módszertanokat. Kellemes környezetben, támogató, befogadó csapatban dolgozhatsz.

Mi lesz a feladatod?

Részt veszel leltározásokon az ügyfeleknél, így közvetlenül betekintést nyerhetsz a különböző vállalatok/iparágak napi működésébe.

Saját mentort kapsz, akihez mindig fordulhatsz, ha elakadsz egy szakmai kérdésben vagy olyan feladattal találkozol, amiben még nincs tapasztalatod. Nem dobunk a mélyvízbe, a mentorod segít eligazodni a szakmai útvesztőkben, nem engedi el a kezed a betanulás időszaka után sem.

Csapatban dolgozunk, egy-egy projekt során tapasztalt vezető kollégák is segíti a munkádat, illetve az adott terület szakértőjéhez is fordulhatsz. Elsősorban angol nyelvű számlákkal és szerződésekkel találkozol, ezek feldolgozásához, valamint az angol nyelvű szoftver és levelezés megértéséhez szükség van alapszintű angol nyelvtudásra. Ha ezekkel elboldogulsz írásban, jelentkezz bátran!

Precizitás, fejlődés

Az ügyfelekkel nagyrészt angolul kommunikálunk, elsősorban írásban ugyan, de előfordulnak szóbeli egyeztetések is. Ha szóban nem vagy magabiztos, viszont fejlesztenéd tudásodat, jelentkezz bátran!

Fontosnak tartjuk a jó munkakapcsolat kialakításaát és fenntartását az ügyfeleinkkel.

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 15 évben egy ügyfelet sem vesztettünk el a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kifogás miatt.

A jövőben is erre törekszünk, ebben rád is számítunk!

Ha még fontolgatod a jelentkezést, kövess minket social median, mert sok hasznos infót osztunk meg!

Gyakori kérdések

Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?2024-11-07T17:35:28+01:00

Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Van dress code?2024-11-07T17:35:14+01:00

Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?2024-11-07T17:34:54+01:00

Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.

Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?2024-11-07T17:34:35+01:00

Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.

Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?2024-11-07T17:34:18+01:00

Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.

Go to Top