Jelentkezés

Junior könyvelő pozícióra

Pozíció

Ha számvitelen végeztél és szeretnél hasznos tapasztalatot szerezni nemzetközi ügyfelekkel, akkor olvass tovább!

Számviteli szolgáltatásokat nyújtó, 20 fős támogató szellemű csapatunkhoz csatlakozhatsz, ahol innovatív könyvelési megoldásokkal találkozhatsz és fejlesztheted szakmai tudásodat.

Senior kollégáink örömmel osztják meg a tapasztalataikat, nálunk valóban könyvelhetsz, nem csak „papírokat kell tologatni”.

Erre számíts

A csapat jókedvű, támogató és összetartó. Több junior is dolgozik nálunk, és a seniorok is jófejek.

A munka mellett szeretünk lazulni is, évente több alkalommal tartunk csapatépítő programokat, amelyen minden munkatársat szívesen látunk!

Örülnénk, ha teljes munkaidőben tudnál csatlakozni hozzánk, de rugalmasak vagyunk így, ha heti 30 órát tudsz vállalni, akkor egyeztessünk.

Mi lesz a feladatod?

Junior könyvelőként a számlák, bankszámla kivonatok könyvelését végzed, valamint az adatimporthoz szükséges fájlokat készíted el.

A rád bízott feladatokkal a senior munkatársak munkáját támogatod, cserébe ők mentorálnak téged, és megtanítanak a stabil alapokra, amelyekre később építhetsz.

Számítunk rád a KSH és MNB havi és negyedéves adatszolgáltatások elkészítésében és benyújtásában, valamint tapasztalatot szerezhetsz a bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítésében is. A havi és negyedéves általános forgalmi adóbevallásokel készítésével is megismerkedhetsz. 

Munkád során előfordulnak kisebb kihívást jelentő adminisztrációs feladatok is, de a napod nagy részét a sokkal izgalmasabb szakmai feladatok teszik ki. Emellett a nyelvtudásodat is fejlesztheted a napi szintű használat során.

Precizitás, fejlődés

Az ügyfelekkel nagyrészt angolul kommunikálunk, elsősorban írásban ugyan, de előfordulnak szóbeli egyeztetések is. Ha szóban nem vagy magabiztos, viszont fejlesztenéd tudásodat, jelentkezz bátran!

Fontosnak tartjuk a jó munkakapcsolat kialakítását és fenntartását az ügyfeleinkkel.

Büszkék vagyunk arra, hogy az elmúlt 15 évben egy ügyfelet sem vesztettünk el a szolgáltatásunkkal kapcsolatos kifogás miatt.

A jövőben is erre törekszünk, ebben rád is számítunk!

Ha még fontolgatod a jelentkezést, kövess minket social median, mert sok hasznos infót osztunk meg!

Gyakori kérdések

Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?2024-11-07T17:35:28+01:00

Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Van dress code?2024-11-07T17:35:14+01:00

Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?2024-11-07T17:34:54+01:00

Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.

Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?2024-11-07T17:34:35+01:00

Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.

Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?2024-11-07T17:34:18+01:00

Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.

Go to Top