Jelentkezés

Csoportvezető könyvelő pozícióra

Pozíció

Ha készen állsz valódi vezetőként működni – nemcsak szakmailag, hanem emberileg is –, és nem riadsz vissza attól, hogy egy könyvelőcsapat élére állva valódi felelősséget vállalj, akkor ez a pozíció neked szól.

Erre számíts

Valódi önállóság – nem végrehajtót keresünk, hanem gondolkodó vezetőt. Stabil, nemzetközi háttér, támogató szakmai közeg. Közvetlen szakmai vezető támogatása, mentorálása. Nincs fölösleges hierarchia, gyors, hatékony döntéshozatal. Heti 2 nap home office lehetőség. Teljesítményalapú bónuszrendszer. Mobiltelefon, szakmai képzések, nyelvtanulási támogatás. Csendes, zöldövezeti iroda. Támogatjuk a pénzügyi tanulmányokat is, ha fejlődni szeretnél.

Mi lesz a feladatod?

Egy 5-6 fős könyvelőcsapat szakmai és operatív vezetése („cég a cégben” szemlélettel). A napi működés megszervezése, feladatkiosztás, határidők betartatása. A csapattagok munkájának ellenőrzése és fejlesztése – különösen a kevésbé tapasztalt kollégák mentorálása. Havi, negyedéves és éves zárások szervezése és főkönyvi/analitikus ellenőrzése. ÁFA és egyéb bevallások ellenőrzése, benyújtása. Riportok és kimutatások készítésének koordinálása. Kapcsolattartás a kiemelt ügyfelekkel, adózási és számviteli kérdésekben támogatás nyújtása. A könyvelési sztenderdek, belső szabályok betartásának biztosítása. Folyamatfejlesztési javaslatok előkészítése és bevezetése.

Precizitás, fejlődés

Egy tapasztalt, emberek irányításában és támogatásában jártas könyvelői vezetőt, aki: - átlátja a folyamatokat, és nem veszik el a részletekben, - képes egy 5–6 fős szakmai csapat teljes munkájáért felelősséget vállalni, - jól ismeri a szakmai mélységeket, de nem akar mindent maga megcsinálni – képes delegálni és felépíteni másokat, - képes pozitív, de őszinte légkört teremteni, ahol a csapat nem csak beszél a problémákról, hanem tesz is a megoldásért, - határozott, de nem mikromenedzser, - lojalitással képviseli a minőséget és a vezetés értékrendjét.

Aki ebben sikeres lesz: - Naprakész számviteli és adózási tudással rendelkezik, különös tekintettel ÁFA, TAO, IPA, cégautóadó, innovációs járulék területen. - Minimum 4 év könyvelési tapasztalata van, lehetőleg szolgáltatói oldalon. - Vezetői tapasztalat előny, de ha voltál már mentori, felelős pozícióban, és készen állsz a továbblépésre, az is érték. - Tudja, hogy a csapatot vezetni nemcsak szakmai, hanem emberi feladat is. - Angolul magabiztosan kommunikál. - Nyitott, kezdeményező, és képes a komfortzónán túl is működni.

Ha még fontolgatod a jelentkezést, kövess minket social median, mert sok hasznos infót osztunk meg!

Gyakori kérdések

Nem vagyok már harmincéves, emiatt nem ér hátrány?2024-11-07T17:35:28+01:00

Egyáltalán nem, a kor nem befolyásolja a pályázatot, sokkal inkább a megszerzett tapasztalat és az újításokra való nyitottságot értékeljük mind rendszerek, mind folyamatok tekintetében.

Van dress code?2024-11-07T17:35:14+01:00

Nincs szigorú dress code, kényelmes, komfortos irodai öltözet javasolt, farmert is szeretünk hordani. Egy-egy ügyfél látogatás előtt jelezzük, ha elegánsabban kell megjelenni.

Az iroda kívül esik a belvárostól, mennyi idő megy el az utazással?2024-11-07T17:34:54+01:00

Az iroda épülete pár percre található a Széll Kálmán tértől, mind tömegközlekedéssel, mint autóval könnyen megközelíthető. A metró és a villamos kötött pályás, így a forgalom nem befolyásolja a menetidőt, autóval pedig könnyű parkolni, ráadásul díjmentes övezet. A reggeli kezdést illetően tudunk rugalmasak lenni, ha ez segít a bejutásban.

Angolból írásban elboldogulok, de szóban nem vagyok magabiztos, így van esélyem?2024-11-07T17:34:35+01:00

Ha vállalod, hogy akár a PKF által kínált heti szakmai angolórákon, akár önszorgalomból rövid időn belül felhozod a szóbeli tudásodat arra a szintre, hogy az ügyfelekkel videómeetingen tudj kommunikálni, akkor igen.

Lehet hetente több napot otthonról dolgozni?2024-11-07T17:34:18+01:00

Az elmúlt két évben több típusú munkavégzést is kipróbáltunk a teljes home office-tól a különböző hibrid megoldásokig, és bár a technológia (a laptopok és a szoftverek) lehetővé teszik az otthoni munkavégzést, a csapat tagjai úgy döntöttek, hogy heti 3 napot az irodában töltenek, ez bizonyult a leghatékonyabbnak.

Go to Top