Services
Service areas
HR administration & payroll services
Payroll Services
- Comprehensive payroll accounting, calculation of wages, contributions and taxes
- Preparation of employer’s certificates, year-end tax certificates
- Preparation and filing of payroll-related data reports and returns
- Preparation and issuing of income certificates
- Administration of social security services
- Preparation of postings for general ledger
- Providing information on changes in payroll legislation
- Representation before the authorities in case of audits
HR Administration
- Dedicated account manager to liaise with your team and our payroll accountant to ensure smooth information flow
- Employee lifecycle administration, time-off management, pay slips management
- Assistance with employment contracts, job descriptions,
- Handling maternity leave documentation,
- Expenses reimbursements,
- Occupational physician,
- Employee Help Desk
- Management Reports
- Onboarding / Offboarding Administration
Lépjen kapcsolatba szakembereinkkel!
Mindig elérhetőek vagyunk és azonnal reagálunk ügyfeleink megkeresésére. Munkacsoportunk folytonossága garantált a visszatérő megbízások esetén. Vezetői szintről kijelölt ügyfél-kapcsolattartók koordinálják komplex megbízások esetén számviteli, adózási szakembereink ügyfélkapcsolatát.

Ildikó Gombos
Hírek, elemzések, kiadványok
Iratkozzon fel szakmai hírlevelünkre!
Az alábbi űrlap segítségével feliratkozhat szakmai hírlevelünkre, így folyamatosan értesítjük az adózás, a könyvelés és a bérszámfejtés területén megjelenő újdonságokról.